Saltar al contingut
Saltar a la navegació
Portal toolbar
Toggle navigation
Facebook
Twitter
Instagram
You Tube
Choose language
Mostrar navegació
Ayuntamiento
Trámites
Ayudas COVID-19
La ciudad por temas
Sede electrónica
Cita previa
Guía
Aforo playas
Turismo
enrera
Contactar
Telèfons d'interès
Adreces d'interès
Com contactar amb l'Ajuntament?
El Consistori
Alcalde
Regidors/es
Agenda pública dels regidors/es
Govern Municipal
Pla d'Acció Municipal de Salou
Organització municipal
Convocatòries i actes dels òrgans municipals
Espai dels Grups Municipals - Actualitat
Les corporacions. Històric
Eleccions
Delegat de Protecció de Dades
Atenció a la ciutadania
T'ajudem
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Seu electrònica
Oficina d'Atenció al Consumidor - OMIC
Notificacions Telemàtiques
La meva bústia. Carpeta ciutadana
Pagament on line de tributs municipals
Servei de queixes, suggeriments i propostes
Salou Finestra Oberta, portal de tramitació administrativa per a les activitats empresarials
Els meus tributs
IdCat Mòbil
Govern Obert
Govern Obert
Portal de Transparència
Ple municipal
Actes i convocatòries de la Junta de govern local
Edictes i tauler d'anuncis
Perfil del contractant
Pressupost
Relació de convenis subscrits
Recursos Humans
Serveis de cita prèvia
Oferta pública d'ocupació
Calendari de dies inhàbils
Agenda pública dels regidors
El Municipi
Rendiment de comptes
Comunicació
Contactar
Permís d'enregistrament a Salou
L'Ajuntament a les Xarxes Socials
Imatge Corporativa
Manual de les bones pràctiques de comunicació
TAC12 - Salou
Butlletí Municipal
Comunicació
Protocol
Contactar
Distincions protocol·làries
Reglaments i Normatives protocol·làries
Llibre d'honor de la ciutat
Protocol
Codi de Bon Govern i Conducta
Codi de Bon Govern i Conducta
enrera
Els tràmits
Benestar social i dona
Benestar social i dona
Ciutat i carrers
Ciutat i carrers
Associació i participació ciutadana
Associació i participació ciutadana
Empreses i consum
Empreses i consum
Esport, lleure i joventut
Esport, lleure i joventut
Família, habitatge i padró
Família, habitatge i padró
Educació
Educació
Impostos i tributs
Impostos i tributs
La teva administració
La teva administració
Llicències i permisos
Llicències i permisos
Ofertes de treball municipal
Ofertes de treball municipal
Més tràmits
Més tràmits. Altres administracions
Serveis per a activitats empresarials i habitatges d'ús turístic
Serveis per a activitats empresarials i habitatges d'us turístic
enrera
Arxiu municipal
Les APPs de Salou
Benestar i Serveis Socials
Cultura i Festes
Educació
Biblioteca
El Municipi
Esports
Gastronomia Salou
Infància
Joventut
Medi Ambient, Platges i Salut
Neteja i manteniment urbà
Palau de Congressos- Teatre Auditori
Participació Ciutadana
Policia Local i Mobilitat
Promoció Econòmica i Comerç
Promoció turística
Salou Smart Destination
Servei d'Ocupació Municipal
Serveis funeraris
Tributs i Gestió Econòmica
Urbanisme i planejament
Revisió del POUM
Sede electrónica
12/05/2025
06:54:29
Actualizar Hora
/
Oficina virtual
/
CARPETA CIUDADANA
/
Trámites
/
Hoja de información ciudadana
OBRAS MAYORES - Licencia
Datos generales
Legislación
Documentación
Anexo
Anexo:
Documentación a aportar y clasificación de supuestos
1)
Documentación necesaria en todos los supuestos de obras mayores:
- Instancia normalizada de solicitud de licencia de obra mayor, haciendo constar con detalle las obras o instalaciones que se desean realizar, y la referencia catastral. Si las obras comportan ocupación o afectación de vía pública será necesario indicarlo.
- Proyecto básico firmado por un técnico competente (si no está visado, es necesario llevar certificado de colegiación del técnico redactor). El proyecto además deberá contener, entre otros:
* Presupuesto
* Datos registrales de la finca
- Certificado del gestor de residuos autorizado.
- De acuerdo con el Real Decreto 210/2018, de 6 de abril, por el que se aprueba el Programa de Prevención y Gestión de Residuos y Recursos de Cataluña, deberá presentarse, adjunto a esta solicitud, un documento de aceptación firmado por un gestor de residuos autorizado para garantizar el correcto destino de los residuos separados por tipos. En este documento debe constar el código del gestor, el domicilio de la obra y el importe recibido en concepto de depósito para su posterior gestión.
- Escritura de poderes del representante legal (si es sociedad).
- Hoja estadística.
- Formulario de solicitud para tramitación de servidumbres aeronáuticas (www.seguridaderea.gob.es), en su caso.
- Documentación acreditativa de la representación, de acuerdo con el artículo 5 de la Ley 39/2015.
Parte ejecutiva:
- Proyecto ejecutivo VISADO, que incluya, entre otros:
* Hoja de asume de la dirección técnica (Arquitecto y aparejador).
* Estudio de Seguridad y Salud
- Certificado de concordancia entre el proyecto básico y ejecutivo.
- Proyecto de Telecomunicaciones (vivienda unifamiliar/edificio/hotel).
2)
Documentación necesaria en los supuestos de instalación de grúas:
-
Planos
de emplazamiento y sección con indicación del radio de acción firmados por técnico competente y visado del Colegio profesional al que pertenece.
- Declaración responsable del técnico de competencia de atribuciones profesionales.
- Asume de la dirección facultativa del montaje, instalación y desmontaje.
-
Certificado
, destinado a la tramitación de la licencia municipal, debidamente cumplimentado y sellado por una entidad de inspección y control ( EIC) de inspección de
grúa desmontada
.
- Fotocopia de la póliza de
seguro
de cobertura de accidentes que pueda producir el funcionamiento de la grúa.
- Una vez instalada la grúa es necesario aportar
Acta de inspección
de
grúa montada
efectuada por el mismo organismo de control (EIC) que haya efectuado la inspección de la grúa desmontada.
Subir
Document Actions
Compartir
facebook
twitter
linkedin
whatsapp